Τα φυσικά απωθητικά κουνουπιών δεν είναι αυτόματα ασφαλή
Ποιό είναι καλύτερο? Οι κίνδυνοι από ένα φυσικό απωθητικό κουνουπιών ή από ένα συνθετικό ή να ρίξετε τις πιθανότητες σας χωρίς απωθητικό; (Τμήμα Εξωτερικών)
Ακολουθεί ένα e-mail που έλαβα με σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα φυσικά απωθητικά κουνουπιών. Το άρθρο μου σχετικά με τα φυσικά απωθητικά κουνουπιών περιλαμβάνει μια προειδοποίηση σχετικά με την ασφάλεια των φυσικών προϊόντων, αλλά αυτό το γράμμα εξηγεί πολύ καλά τους κινδύνους:
Χρησιμοποιείτε φυσικό αντικουνουπικό; Πόσο ασφαλές νιώθετε ότι είναι; Μη διστάσετε να μοιραστείτε τις απόψεις σας.
Σχόλια
- 17 Ιουλίου 2006 στις 3:41 π.μ
(1) Ο Ντάνιελ λέει:
<ηη> - 16 Ιουλίου 2007 στις 11:48 π.μ
(2) κάθι λέει:
<ηη> - 22 Μαρτίου 2008 στις 6:34 μ.μ
(3) Η Kirby λέει:
<ηη> - 21 Ιουνίου 2008 στις 11:39 π.μ
(4) Η Margaret λέει:
<ηη> - 12 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:39 μ.μ
(5) Η Paula λέει:
<ηη> - 13 Απριλίου 2009 στις 8:23 π.μ
(6) Ο Andi λέει:
<ηη> - 11 Μαΐου 2009 στις 4:59 μ.μ
(7) Ο Χάρι λέει:
<ηη> - 17 Μαΐου 2009 στις 11:38 μ.μ
(8) Η Νταϊάνα λέει:
<ηη> - 25 Μαΐου 2009 στις 12:35 μ.μ
(9) Η Σάρα λέει:
<ηη> - 1 Ιουνίου 2009 στις 9:32 π.μ
(10) Ο Jason λέει:
<ηη> - 7 Ιουνίου 2011 στις 3:15 μ.μ
(11) Η Christine λέει:
<ηη> - 19 Αυγούστου 2011 στις 1:20 μ.μ
(12) Η Έμιλυ λέει:
<ηη> - 19 Αυγούστου 2011 στις 1:32 μ.μ
(13) Η Έμιλυ λέει:
<ηη> - 1 Ιουνίου 2009 στις 6:42 μ.μ
(14) Ο Mike λέει:
<ηη> - 28 Ιουνίου 2009 στις 11:18 π.μ
(15) Ο Steve λέει:
<ηη> - 23 Ιουλίου 2009 στις 9:58 μ.μ
(16) Η Joni λέει:
<ηη> - 3 Οκτωβρίου 2009 στις 11:01 μ.μ
(17) Ο Τζέιμς λέει:
<ηη> - 27 Απριλίου 2010 στις 6:43 μ.μ
(18) Η Σάρα λέει:
<ηη> - 7 Ιουνίου 2011 στις 3:35 μ.μ
(19) Η Christine λέει:
<ηη> - 23 Μαΐου 2010 στις 2:16 μ.μ
(20) Ο Carl Pajak λέει:
<ηη> - 2 Ιουνίου 2010 στις 6:04 μ.μ
(21) sadiebaby λέει:
<ηη> - 22 Ιουνίου 2010 στις 9:02 π.μ
(22) Η Tammy λέει:
<ηη> - 23 Ιουνίου 2010 στις 4:22 μ.μ
(23) mara λέει:
<ηη> - 9 Αυγούστου 2010 στις 4:29 π.μ
(24) Ο Τζο λέει:
<ηη> - 21 Αυγούστου 2010 στις 4:27 μ.μ
(25) Η Brigitte λέει:
<ηη> - 7 Ιουνίου 2011 στις 3:33 μ.μ
(26) Η Christine λέει:
<ηη> - 2 Ιουλίου 2011 στις 9:54 π.μ
(27) Η Ashley λέει:
<ηη> - 9 Ιουλίου 2011 στις 11:51 μ.μ
(28) Ο Μπεν λέει:
<ηη> - 26 Ιουλίου 2011 στις 11:16 π.μ
(29) Ο Ντάνιελ λέει:
<ηη> - 19 Αυγούστου 2011 στις 1:24 μ.μ
(30) η emily λέει:
<ηη> - 16 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:20 π.μ
(31) Ο Devin λέει:
<ηη> - 14 Μαρτίου 2012 στις 4:30 μ.μ
(32) Ο Μπομπ λέει:
<ηη> - 27 Μαΐου 2012 στις 8:12 π.μ
(33) adolphus λέει:
<ηη> - 11 Ιουνίου 2012 στις 11:38 π.μ
(34) Η Asakinah λέει:
<ηη> - 2 Ιουλίου 2012 στις 9:57 μ.μ
(35) Η Bernadette λέει:
<ηη> - 11 Ιουλίου 2012 στις 6:45 π.μ
(36) Ο Ντάνιελ λέει:
<ηη> - 25 Σεπτεμβρίου 2012 στις 10:37 π.μ
(37) Η HelenaHanbaskett λέει:
<ηη> - 20 Μαΐου 2013 στις 1:44 μ.μ
(38) gigi λέει:
<ηη> - 26 Μαΐου 2013 στις 5:38 μ.μ
(39) tmom λέει:
<ηη> - 2 Ιουνίου 2013 στις 2:01 π.μ
(40) bluejay λέει:
<ηη> - 19 Ιουνίου 2013 στις 9:57 π.μ
(41) Η Samantha λέει:
<ηη> - 28 Ιουνίου 2013 στις 5:32 μ.μ
(42) Σταματήστε τα πειράματα σε ζώα, οργανωθείτε! λέει:
<ηη> - 10 Ιουλίου 2013 στις 3:19 μ.μ
(43) Η Jenn W λέει:
<ηη> - 17 Ιουλίου 2013 στις 11:19 π.μ
(44) Η Έιμι λέει:
<ηη> - 28 Αυγούστου 2013 στις 4:26 π.μ
(45) Ο Hector λέει:
<ηη> - 10 Νοεμβρίου 2013 στις 6:39 μ.μ
(46) Η Amie λέει:
<ηη>
Έρχεται πάλι ο μεγάλος αδερφός
Ναι – Big Brother.
Πρέπει να εργάζεται για το FDA, που είναι ο τρόπος μου να πω "bug off".
Δεν είχα την εντύπωση ότι έπρεπε να «φορέσω» κάποιο από τα φυσικά συστατικά. Θα τα τοποθετήσω γύρω από τον μικρό μου κήπο για να μειώσω τα τσιμπήματα των κουνουπιών που παθαίνω. Όποιος αναζητά «φυσικές» λύσεις δεν ενδιαφέρεται να εφαρμόσει οτιδήποτε στο δέρμα του.
Ένα άλλο παράδειγμα «φυσικών» συστατικών με αρνητικές παρενέργειες, το έλαιο λεβάντας και τεϊόδεντρου που εφαρμόζεται στο δέρμα (μόνο λοσιόν!) ή στα μαλλιά (απλώς σαμπουάν!) προκαλεί ανάπτυξη του μαστού σε νεαρά αγόρια. Σκέψου το. Το Natural μπορεί να μην είναι πάντα συνώνυμο του «καλού» αν κάνει τέτοια πράγματα.
Το βρήκα πραγματικά πολύ χρήσιμο. Η γιαγιά μου που έχει ΧΑΠ έχει τρομερό πρόβλημα με τα κουνούπια και καθώς έψαχνα να αποφύγω συνθετικές χημικές ουσίες που θα μπορούσαν να επιδεινώσουν την κατάστασή της, είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζουμε ότι οι φυσικές λύσεις θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο.
Έτρεφε την πεποίθηση ότι τα φυσικά απωθητικά είναι ασφαλή και αποτελεσματικά και δεν θα βλάψουν την υγεία μας και το περιβάλλον. Όμως, αυτό το blog άλλαξε εντελώς την αντίληψή μου. Από εδώ και στο εξής, θα δοκιμάζω μόνο φυσικά απωθητικά αφού τα αναλύσω πολύ προσεκτικά.
Μου είπαν ότι το μείγμα βανίλιας και νερού και λαδιού πορτοκαλιού μαζί ήταν ένα καλό απωθητικό για τα κουνούπια. Έχετε ακούσει κάτι γι' αυτό; Έχουμε εγγόνια που βγαίνουν εδώ το καλοκαίρι και τα κουνούπια κάνουν πραγματικά δουλειά πάνω τους. Δεν τους αρέσει το σπρέι Deet πάνω τους, και είναι μέσα και έξω, αρκετό καιρό μέσα ώστε να πρέπει να ψεκαστούν ξανά πριν βγουν… Πάρα πολύ deet…. Δεν ξέρω αν απαντάτε στα e-mail ή όχι, αν έχετε απάντηση σίγουρα θα ήθελα να ακούσω από εσάς… Ευχαριστώ
Γεια Diana &Kirby – οι προφυλάξεις ενάντια στα φυσικά προϊόντα δεν συνεπάγονται απαραίτητα τη συμμετοχή του Big Brother. Όσοι μελετούν ομοιοπαθητικά φάρμακα, ακόμη και εκείνοι οι λαϊκοί άνδρες και γυναίκες που έχουν κάνει δοκιμή και λάθος, γνωρίζουν τους κινδύνους και τις ευαισθησίες που μπορεί να αναπτυχθούν όταν δεν ξέρετε τι κάνετε.
Η μαμά μου, η οποία υποβάλλεται σε χημειοθεραπεία, δεν μπορεί καν να πιει κάτι τόσο φυσικό και «καλοήθη» όπως το πράσινο τσάι, λόγω της παρέμβασης με τα χημειοθεραπεία. Φυσικά, θα θέλαμε να μην έχει καθόλου καρκίνο, αλλά αν χρειαστεί να περάσει από αυτήν την εισβολή επικίνδυνων φαρμάκων χημειοθεραπείας, θα προτιμούσα να μην νικήσω τον σκοπό τους εισάγοντας αυθαίρετα κάτι, ακόμη και ένα φυσικό προϊόν, και τοποθετώντας Η υγεία της βρίσκεται σε περαιτέρω κίνδυνο.
Αφού διάβασα την επιστολή του κυρίου Στόουν, δεν μπορώ να φύγω χωρίς να σχολιάσω. Ο κύριος προσπάθησε να διατυπώσει ένα επιχείρημα κατά των φυσικών θεραπειών προσπαθώντας να ακούγεται «επιστημονικός», καθώς και απλά προσπαθώντας να τρομάξει τους ανθρώπους (δηλαδή «…ενδεχομένως να είναι πιο επιβλαβής.»). Αυτό είναι σαν να λες μην πίνεις νερό γιατί μπορεί να πνιγείς ή μην αναπνέεις τον αέρα γιατί μπορεί να πάθεις καρκίνο του πνεύμονα. Ξεκινά την ώθηση του επιχειρήματός του λέγοντας κάτι που ακούγεται ότι θα μπορούσε να είναι σημαντικό και είναι ότι «οι χημικές ουσίες μπορούν να απορροφηθούν από το δέρμα σας», ναι, μπορούν. Αρκετές από τις ουσίες που αναφέρονται στην αρχή μπορούν να βρεθούν σε πράγματα που τρώτε, αλλά ανέφερε επίσης ότι «Οι χημικές ουσίες που αναφέρατε εξαιρούνται (προς το παρόν) με βάση τη χαμηλή οξεία τοξικότητα». Αυτό σημαίνει ότι ναι έχουν δοκιμαστεί και ναι είναι ασφαλή στη χρήση. Βλέπει λοιπόν ότι το επιχείρημά του έχει μια μεγάλη τρύπα, οπότε ας πετάξει άλλη μια τρομακτική βόμβα εκεί έξω, «τι θα γίνει αν τα παιδιά το πιάσουν». Δεν έχω δει ακόμη ένα εντομοαπωθητικό δοχείο ανθεκτικό στα παιδιά και αν το βλέπετε, ενημερώστε με. Οι υπεύθυνοι γονείς ξέρουν πώς να κρατούν τα "χημικά" μακριά από τα παιδιά τους.
Τελικά κόβει και κολλάει ένα άρθρο που βρήκε. Πρέπει να κάνετε την ερώτηση "Είναι κάποια από τις ενώσεις που αναφέρονται στην αρχή, μέρος της ομάδας για την οποία αναφέρεται το άρθρο;" Το άρθρο μιλά για ενώσεις που χρησιμοποιούνται ως φυτοφάρμακο, όχι ως απωθητικό. Υπάρχει μια διαφορά. Θα νομίζατε ότι υπήρχε σύνδεση μεταξύ αυτών των φυτοφαρμάκων και των φυσικών θεραπειών, επειδή οι ενώσεις που αναφέρονται προέρχονται από ένα φυτό του «γένους Chrysanthemum», αλλά δεν είναι όλα τα φυτά ίδια, επομένως είναι λάθος να κάνουμε μια ευρεία υπόθεση, όπως «φυσικά τα φάρμακα είναι κακά", βασίζεται σε ένα άρθρο που μιλάει μόνο για ένα φυτό και "συνθετικά" (γνωστά και ως μη φυσικά" παράγωγα που βασίζονται σε ενώσεις από αυτό το φυτό.
Είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι μπορεί να έχουν αλλεργικές αντιδράσεις στα φυσικά προϊόντα. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείται τοπικά, που σημαίνει στο εξωτερικό του σώματός σας, θα γνωρίζετε εάν είστε αλλεργικοί ή όχι. Μπορείτε να αποφασίσετε εάν χρησιμοποιείτε ένα φυσικό απωθητικό που έχει δύο γνωστές ενώσεις (το αιθέριο έλαιο και το έλαιο φορέα/αλκοόλη) ή χρησιμοποιώντας "χρησιμοποιώντας απωθητικά εγγεγραμμένα στο EPA" που έχουν ποιος ξέρει τι σε αυτά λειτουργούν για εσάς.
Διδάσκω επιχειρηματολογία σε πρωτοετή φοιτητή στα μαθήματα σύνθεσης/γραφής, οπότε χαίρομαι που βλέπω ότι κάποιος άλλος το παρατήρησε και το σχολίασε.
Παρατήρησα επίσης τις τακτικές εκφοβισμού. Στην πραγματικότητα, το γράμμα του με έκανε να γελάσω. Μιλούσε για τον εαυτό του όταν περιέγραψε τους αναγνώστες ως «πολλούς χωρίς επιστημονικό υπόβαθρο»; (BTW Έχω ένα υπόβαθρο στη φαρμακευτική χημεία, εργάστηκα σε ερευνητικό εργαστήριο για 3 χρόνια και έχω διδακτορικό στη φαρμακευτική.)
Θα μπορούσαν τα φυσικά προϊόντα να είναι αλλεργιογόνα; Φυσικά! Σχεδόν οτιδήποτε, συνθετικό ή φυσικό, μπορεί να είναι αλλεργιογόνο σε ένα άτομο και όχι σε κάποιον άλλο. Ακριβώς επειδή θα μπορούσα να είμαι αλλεργικός σε αυτό το προϊόν (φυσικό ή όχι), δεν κάνει αυτό το προϊόν επιβλαβές. Σημαίνει απλώς ότι δεν είναι σωστό για μένα. Αυτό δεν είναι απλώς κοινή λογική;
Το αρχικό άρθρο μιλούσε για το πώς να φτιάχνω φυσικά απωθητικά σφάλματα, κάτι που με οδήγησε σε αυτό. Οι πιθανές αλλεργιογόνες επιδράσεις των φυσικών προϊόντων, καθώς και το γεγονός ότι βρίσκονται συχνά σε δοχεία που δεν προστατεύονται από τα παιδιά, είναι ένας κίνδυνος που θα προτιμούσα να πάρω σε σύγκριση με τις γνωστές ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΕΣ επιδράσεις του DEET. Τα επιχειρήματά του κατά της χρήσης τους απλώς δεν είναι αρκετά ισχυρά, κατά τη γνώμη μου. Αν έχω επιλογή μεταξύ DEET ή ελαίου μέντας, καλύτερα να πιστέψω ότι θα πάρω τα ρίσκα μου με το έλαιο μέντας.
Διόρθωση:αυτό θα πρέπει να λέει «πιθανή» καρκινογόνο δράση (το DEET αναφέρεται ως καρκινογόνο της Ομάδας Δ). Αλλά θα πάρω το ρίσκο με τα φυσικά απωθητικά.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οποιαδήποτε ουσία, φυσική ή συνθετική, έχει το μοναδικό της σύνολο κινδύνων και οφελών. Κάθε υλικό, είτε DEET, βιταμίνη, αέρας, νερό, φωτιά ή γη, πρέπει να αντιμετωπίζεται με ευφυΐα και γνώση.
Όσο περισσότερα μαθαίνω για τον κόσμο γύρω μου, τόσο λιγότερο καταλαβαίνω πώς εμείς οι άνθρωποι αναπτύξαμε την εξίσωση:"φυσικό =ασφαλές στο υποσύνολο όλων των συνθηκών".
Εάν η EPA είναι τόσο προσεκτική για την προστασία του κοινού βασιζόμενη σε τέτοια «προστατευτική» νομοθεσία όπως η FIFRA, πώς η DEET γλίτωσε τις «δοκιμές» για τόσο καιρό;! Το DEET δεν δοκιμάστηκε ποτέ σε παιδιά και βρέφη (όπως τα περισσότερα προϊόντα). Πριν από λίγο καιρό μπορούσατε να αγοράσετε μόνο το "Muskol" με 95% DEET και υπήρχαν ελάχιστες προληπτικές συμβουλές στο δοχείο! Κάποια προκαταρκτική έρευνα, η κοινή λογική και τα φυσικά προϊόντα φυτικής προέλευσης είναι πάντα πιο ασφαλή από το να ακούτε το "Big Brother" και τον κακό, άπληστο συνεργάτη του στο έγκλημα, "Big Business".
Τι δεν καταλαβαίνουν οι άνθρωποι για το γεγονός ότι το δέρμα μας είναι το μεγαλύτερο όργανό μας! Εάν δεν μπορείτε να το φάτε, δεν πρέπει να το βάλετε στο δέρμα σας. Όλα τα έλαια που προτείνονται για ένα απωθητικό κουνουπιών μπορούν να καταποθούν, απλώς ανακατέψτε αυτές τις μικρές ποσότητες ελαίων με ελαιόλαδο και θα έχετε ένα φυσικό, υγιεινό, ασφαλές απωθητικό. Εάν είστε ασθματικοί (που είναι η κόρη και ο εγγονός μου), να είστε προσεκτικοί με τη χρήση παραγώγων λουλουδιών. Η κοινή λογική μας λέει ότι οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν φυσικές θεραπείες για αιώνες πριν η επιστημονική κοινότητα αποφασίσει ότι χρειαζόμασταν χημικές ενώσεις που κατασκευάζονται από τον άνθρωπο για να θεραπεύσουμε οτιδήποτε. Οι παρενέργειες από αυτές τις χημικές ενώσεις είναι πολύ χειρότερες από τα αρχικά προβλήματα. Ο μεγάλος αδερφός δεν χρειάζεται πραγματικά να παρακολουθεί τι χρησιμοποιούμε για τα τσιμπήματα των κουνουπιών!
Η Dr. Chemical φαίνεται να ξεχνά τις θανατηφόρες χημικές ουσίες που βρίσκονται στο OFF και άλλες είναι πολύ χειρότερες για τον οργανισμό.
Θα μπορούσε εύκολα να πει «Το να πίνεις ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ φαίνεται ότι προκαλεί εμετό και μπορεί να σκοτώσει. Αποφύγετε λοιπόν το OFF."
Γελοίος. Τυχόν ανοιχτές πληγές θα τσιμπήσουν φυσικά εάν λάβετε χημικές ουσίες σε αυτές.
Αυτός είναι ο λόγος που δεν ξέρω κανέναν που να ρωτά "ειδικούς" για οτιδήποτε άλλο. Οι απόψεις τους είναι άχρηστες.
Χρειάζεστε σκόρδο ή κάποιο άλλο βότανο για να θεραπεύσετε τον εαυτό σας; Σας λένε να αγοράσετε ένα χάπι σκόρδου που περιέχει άλλες επιβλαβείς χημικές ουσίες και το σώμα σας δεν απορροφά καν μεγάλο μέρος από αυτό που παίρνετε σε μορφή χαπιού.
Οι μορφωμένοι «ειδικοί» του 1980 δεν καταλαβαίνουν . Θα πάρω ό,τι μου δίνει η Φύση και θα αποκτήσω το 100% των θεραπευτικών ιδιοτήτων χωρίς χημικά.
Κρατήστε τις καρτέλες των $100 για μια απλή θεραπεία. Η φύση θεραπεύει καλύτερα δωρεάν, αν ξέρεις να κάνεις κηπουρική.
Α, για το καλό!!! – γιατί πρέπει να υπάρχουν δύο στρατόπεδα δεν είναι μαύρο ή άσπρο!! – Όλα είναι θέμα ισορροπίας, έτσι δεν έχουν εξελιχθεί τα προϊόντα της φύσης; – Πολύ σωστά να δείξουμε κάποια προσοχή με τις φυσικές και συνθετικές ενώσεις εξίσου - είναι ΟΛΑ χημικά. Η φύση δεν είναι πάντα καλή (το κυάνιο είναι πολύ φυσικό – όχι και πολύ καλό για σένα όμως!!!) – Το μόνο που λέμε είναι να είστε προσεκτικοί καθώς ο καθένας είναι διαφορετικός. – Όσοι πάσχουν από σοβαρό αλλεργιογόνα ξέρουν πόσο άθλια μπορεί να είναι τα φυσικά αλλεργιογόνα, και επιπλέον όσοι έχουν πιο ανοιχτόχρωμο δέρμα μπορούν να διαπιστώσουν ότι η σιτρονέλλα, αν και είναι καλή στην απώθηση των μυγών, μπορεί να εντείνει το ηλιακό έγκαυμα του δέρματος (καλά κάνει στα άλογα, επομένως δεν τη χρησιμοποιούμε σε το σπιτικό μας απωθητικό σε γκρι με ροζ δέρμα). – Και ναι, μερικά αιθέρια έλαια μπορεί να είναι επιβλαβή στην εγκυμοσύνη, οπότε καλύτερα να το ελέγξετε. Στην πραγματικότητα, η κατανάλωση ορισμένων χημικών ουσιών είναι μερικές φορές πιο ασφαλής από την εφαρμογή στο δέρμα, καθώς η διαδικασία του οξέος και της πέψης μπορεί συχνά να τα διασπάσει ή να τα αλλάξει σημαντικά πριν απορροφηθούν στο σώμα, επομένως δεν είναι πάντα ασφαλής υπόθεση ότι πρέπει να τα φάτε. !!! Αντίθετα, εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν φυσικές ενώσεις που δεν έχουν ανακαλυφθεί ακόμη που θα μπορούσαν να είναι η απάντηση στις προσευχές του Μαΐου! Αυτό που υποστηρίζω είναι να μην υποφέρετε από έναν κακώς ενημερωμένο διευθυντή - εάν υπάρχουν καλά προϊόντα εκεί έξω για εσάς και τα χρειάζεστε, χρησιμοποιήστε τα (υπό ιατρική συμβουλή) φυσικά ή όχι!!! – Απλά προσέξτε!!
Καλή κλήση, Σάρα, καλή κλήση. Ένα κιλό κοινή λογική και όλα αυτά 
Εγώ είμαι υπεραλλεργικός στο DEET! Στην πραγματικότητα, μόνο ο χειρισμός ενός κουτιού OFF θα προκαλέσει προβλήματα και η άμεση επαφή θα με βάλει στο ER. ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιήσω το πύρεθρο ή να με φάνε ζωντανό, (ζω στην Αλάσκα). Λέει λοιπόν ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω το ασφαλές DEET εγκεκριμένο από την EPA και να διακινδυνεύσω την υγεία μου; Παρακαλώ….
«Ένας άλλος τύπος κινδύνου είναι τα αλλεργιογόνα σε φυσικές ενώσεις. Για παράδειγμα, πιστεύεται ότι ορισμένα παράγωγα του πύρεθρου πιστεύεται ότι περιέχουν αλλεργιογόνα που μπορεί να προκαλέσουν κρίσεις άσθματος."
Οι αλλεργικές αντιδράσεις μπορεί να εμφανιστούν από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, φυσικό ή συνθετικό.
Είμαι με τον Joni και τον James και η ιδέα του Big Business και του Big Brother σίγουρα χτυπά μια ξινή νότα. Δεν μου αρέσει να βάζω πράγματα στο δέρμα μου που δεν μπορώ να τα βάλω στο στόμα μου. Είμαι αρχάριος βοτανολόγος, βοτανολόγος και κηπουρός, σπουδάζω ιθαγενή αμερικανική κουλτούρα και είχα μια εταιρεία τοπίου κάποτε, οπότε είμαι αρκετά συντονισμένος με το "Nature". Πιστεύω επίσης ότι δεν υπάρχουν αρκετοί καλά μορφωμένοι και καταρτισμένοι Επιστήμονες στον κόσμο για να μας κρατούν υπό έλεγχο. (Oil Spill) Αυτός ο τύπος δεν εστίασε σε καμία ιδιαιτερότητα σχετικά με κάποια συνταγή ή συστατικό. Πολλές γενικεύσεις, όπως κάθε άλλη «πραγματική εξουσία». Κάντε την εργασία σας, δοκιμές και λάθη. Υπάρχουν τεκμηριώσεις βοτανικών μεθόδων αν τις αναζητήσετε, η τοποθεσία είναι σχετική, εάν είστε επιρρεπείς σε ευαισθησία στον ήλιο, κακή αναπνοή, αλλεργίες ή έχετε μια σοβαρή ασθένεια, αυτό είναι πιθανώς προτεραιότητα και όχι η πιθανότητα να έχει ένα μικρό κουνούπι που έχει μολυνθεί από τον Δυτικό Νείλο εσύ για μεσημεριανό γεύμα. Ντύστε το μέρος!
"Το χαρακτηριστικό μου Φυσικό Απωθητικό Κουνουπιών περιλαμβάνει μια προειδοποίηση σχετικά με την ασφάλεια των φυσικών προϊόντων, αλλά αυτό το γράμμα κάνει εξαιρετική δουλειά για να εξηγήσει τους κινδύνους" Στην πραγματικότητα αυτό το γράμμα δεν το κάνει. Είναι ασαφές και αβάσιμο. Το πρώτο σας άρθρο ήταν υπέροχο και η αποποίηση ευθυνών για την ασφάλεια ήταν τέλεια. Είναι λυπηρό που εκτυπώσατε αυτό το email.
Απλώς πρέπει να αγαπήσω τις FEDS, να έχω έναν κανόνα και να ρυθμίζω τα πάντα. με έκανε να αρρωστήσω μόλις διάβασα την πρώτη παράγραφο
Joni το σχόλιό σας «Όλα τα έλαια που προτείνονται για ένα απωθητικό κουνουπιών μπορούν να καταποθούν, απλώς ανακατέψτε αυτές τις μικρές ποσότητες ελαίων με ελαιόλαδο και έχετε ένα φυσικό, υγιεινό, ασφαλές απωθητικό». είναι απερίσκεπτο και δεν είναι αληθινό. Ένα από τα λάδια που αναφέρονται είναι το Pennyroyal. Το Pennyroyal είναι θανατηφόρο σε μορφή εκχυλίσματος αιθέριου ελαίου, ακόμη και σε μικρές ποσότητες και τα αποτελέσματά του δεν είναι αναστρέψιμα. Λαμβάνεται σε αυτή τη μορφή προκαλεί ηπατική ανεπάρκεια. Λαμβάνεται σε ένα τσάι με τα φύλλα του δεν θα σας σκοτώσει, αλλά εάν είστε έγκυος μπορεί να προκαλέσει αποβολή. Είναι ένα εκτρωτικό και παραδοσιακά χρησιμοποιήθηκε για αυτόν τον σκοπό καθώς και για την ανακούφιση των κράμπες και τη ροή της περιόδου. Δυστυχώς, λόγω σχολίων όπως τα δικά σας και της απόλυτης έλλειψης γνώσης, νεαρές γυναίκες πέθαναν προσπαθώντας να αυτοθεραπευτούν χρησιμοποιώντας το λάδι αντί για το τσάι. Στο τέλος της ημέρας, θα πρέπει να ερευνήσετε οποιαδήποτε ουσία που χρησιμοποιείτε για απωθητικό κουνουπιών πριν τη συστήσετε ή τη χρησιμοποιήσετε. Κανείς από εμάς δεν χρειάζεται έναν επιστήμονα να το κάνει αυτό, καθώς μας έχουν δώσει πρόσβαση σε πολλές από αυτές τις πληροφορίες. Απλά πρέπει να είσαι αρκετά σοφός για να το αναζητήσεις. Απλώς χρησιμοποιήστε το κεφάλι σας.
https://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginfo/natural/patient-pennyroyal.html
Πρέπει να συμφωνήσω με τον Jason σε γενικές γραμμές. Δεν έχω δει ακόμα μπουκάλι (ή λοσιόν, κ.λπ.) που να προστατεύεται από τα παιδιά. Τα περισσότερα οικιακά προϊόντα καθαρισμού δεν είναι επίσης συσκευασμένα, από την εμπειρία μου, με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η είσοδος και η πιθανή κατάποση των παιδιών.
Ομοίως, ο Robert αποτυγχάνει επιπλέον να αναφέρει ή να επεξηγήσει πώς αυτές οι φυτικές ενώσεις, ή τα συνθετικά τους, σχετίζονται με τα έλαια που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο άρθρο. Εάν προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει ή να επεξηγήσει μέσω παραδειγμάτων, δεν το ξεκαθαρίζει με κανέναν τρόπο.
Είμαι βέβαιος ότι ο Robert εννοούσε καλά, καθώς παρουσίασε ένα επιχείρημα πολύ μη συγκρουσιακό, αλλά δεν έχω συναντήσει ακόμη ενήλικες που προσεγγίζουν λοσιόν και φίλτρα, σπρέι και αρώματα - τόσο φαρμακευτικά όσο και καλλυντικά - χωρίς να ελέγχουν για γνωστά αλλεργιογόνα (και γνωστά Εννοώ να ξέρεις σε τι είσαι αλλεργικός ο ίδιος). Η χρήση της κοινής λογικής κατά την εφαρμογή φυσικών ελαίων στο δέρμα σας ήταν, φανταζόμουν, μια καθολική πρακτική.
Όσον αφορά τα παιδιά που χρησιμοποιούν αυτά τα έλαια, 1) κανένας καλά ενημερωμένος, υπεύθυνος γονέας δεν πρόκειται να ψεκάσει ένα ασθματικό παιδί με ένα άγνωστο προϊόν και 2) θα προτιμούσα να διατρέξω τον κίνδυνο το παιδί μου να τσιμπήσει ένα ή δύο σφάλματα ή ένα προσωρινό και εντοπισμένο εξάνθημα στο μπράτσο τους, μετά από δοκιμή μικρής ποσότητας φυσικού ελαίου, μετά παρακολουθώντας τους να υποφέρουν μόνιμη νευρολογική βλάβη, την οποία έχουν τη δυνατότητα να προκαλέσουν χημικές ουσίες όπως το DEET.
Με δουλεύεις? Αυτό το πρόβλημα, το διδακτορικό του στη φιλοσοφία των βιοϊατρικών επιστημών. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έστω και από απόσταση προτείνει ότι αυτά τα φυσικά έλαια είναι ακόμη ελαφρώς πιο επικίνδυνα από τις χημικές ουσίες που προκαλούν καρκίνο από τον άνθρωπο σε απωθητικά σφάλματα. Δεν ξέρει ότι ακόμα και με όλες αυτές τις δοκιμές BS εξακολουθούν να είναι απίστευτα επικίνδυνοι; Γιατί; Επειδή οι κατασκευαστές βγάζουν εκατομμύρια από ανυποψίαστα πρόβατα καθημερινά.
Σας ευχαριστώ, κύριε Big Parma, αλλά θα ρισκάρω με τους εκπληκτικούς πόρους που έχει βάλει ο υπέροχος Δημιουργός μου σε αυτόν τον πλανήτη για μένα.
Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι ανησυχούν τόσο πολύ για το Big Brother και τη Big Business, ωστόσο εξακολουθούν να ζουν κάτω από τη στέγη των Big Brothers και να εργάζονται σε μια κοινωνία Big Business. Αν είναι τόσο κακό με το Big Brother γιατί κάνει όλες αυτές τις χημικές ουσίες για να σκοτώσει τους πάντες, γιατί ζούμε όλοι περισσότερο τώρα από ό,τι ζούσαμε πριν από 100 χρόνια, όταν όλα ήταν φυσικά;
Το προσδόκιμο ζωής δεν έχει καμία σχέση με το Big Brother, έχει να κάνει με την πρόληψη της εκπαίδευσης και την εξάλειψη ΚΑΙ τη διάδοση πληροφοριών, η Big Business δεν δημιούργησε τις σημαντικές ανακαλύψεις στην υγεία τα τελευταία 150 χρόνια, τα άτομα με σκοπό και διορατικότητα DID
Big η επιχείρηση απλώς εκμεταλλεύτηκε τις εν λόγω ανακαλύψεις για
κέρδος και μόνο κέρδος
όπως αυτή η επιστολή μυρίζει μεροληπτική χειραγώγηση γεγονότων, η αλήθεια είναι ότι όλοι αυτοί οι «φυσικοί» αποτρεπτικοί παράγοντες υπάρχουν για πολύ καιρό, οπότε ας ζυγίζουμε τη ζυγαριά θα
στα αριστερά- μικρή πιθανότητα δερματικής αλλεργίας VS.
στα δεξιά -νευροτοξικότητα/σπασμοί, εγκεφαλική βλάβη, νεφρική/ηπατική βλάβη, ερεθιστικό δέρμα, γενετικές/αναπτυξιακές ανωμαλίες, μόλυνση των υπόγειων υδάτων
εντάξει, επιλέξτε την επιλογή σας και φυσικά να θυμάστε ότι οι μεγάλες χημικές εταιρείες σας πρέπει να πετάξουν τα απόβλητά τους κάπου, αλλά ποτέ δεν είναι στις γειτονιές που ζουν τα στελέχη τους και οι μεγάλοι μέτοχοι
Δεν θα μπορούσα να το πω καλύτερα.
Αυτό το convo σίγουρα εκτροχιάστηκε κάποια στιγμή lol. Ο καθένας έχει τη γνώμη του, το δικαίωμα σε μία και να ζει σύμφωνα με αυτήν. Η εκφώνησή του μπορεί να είναι ανταποδοτική και εκπαιδευτική, αλλά να έχετε πάντα ανοιχτό μυαλό, διαφορετικά τίποτα νέο δεν μπορεί να προκύψει από συζήτηση. 
Αφού διάβασα την απάντηση του κ. Stones, η μόνη εντύπωση που μου έμεινε ήταν ότι ήταν ένα μεταλλαγμένο κουνούπι έξι ποδιών.
Λατρεύω αυτά τα σχόλια. Σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι δεν είναι πλέον πρόβατα. Υπήρχαν καλά αντεπιχειρήματα. Πραγματικά με διαφωτίζουν αυτά τα σχόλια
Περιττό να πω εγώ για ένα, μου άρεσε το σχόλιο του καθενός και διάβασα το καθένα. Ωστόσο, ήλπιζα να συναντήσω μια συνταγή που θα καθάριζε όλες τις υποψίες. εντάξει. αν και σημαίνει απλώς ότι πρέπει να κάνω τη δική μου εργασία και να βρω το καλύτερο φυσικό απωθητικό για την οικογένειά μου και εγώ. Δεν φοβήθηκα το άρθρο απλώς και μόνο επειδή γνωρίζω ότι τα διαθέσιμα προϊόντα βαριά φορτωμένα με χημικά παράγονταν μόνο ως αντιμέτωπος για το πρόβλημα που δημιούργησαν οι αναδευτήρες και οι συνωμότες στην αρχή. Έτσι, παρόλα αυτά, το αστείο θα είναι πάντα πάνω τους όταν πρόκειται για την "αντίσταση!" μπράβο στους ανθρώπους που παλαιότερα ονομάζονταν sheeple!
Θυμάμαι ότι διάβασα για έναν άντρα που έπλυνε τον σκύλο του με pennyroyal ως εντομοαπωθητικό και ο σκύλος πέθανε. Είναι καλό να υπενθυμίζουμε στους ανθρώπους ότι το φυσικό δεν είναι ασφαλές. Ο δηλητηριώδης κισσός είναι ένα καλό παράδειγμα.
Η καύση του ξύλου είναι το καλύτερο απωθητικό (ο καπνός) γίνεται περιέχει οξύ και περισσεύει στάχτη, ανακατέψτε τα δύο παίρνετε αλάτι
Εμπιστευτείτε λοιπόν την FDA και την EPA και χρησιμοποιήστε deet και χημικά; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! Κυψέλη σε κάποιον ένα πτυχίο και νομίζει ότι ξέρει τα πάντα. Θα μπορούσε επίσης να μου πει να κάνω ακριβώς όπως λένε οι καλοί γιατροί και να πάρω όλα τα φάρμακά μου, παρόλο που οι παρενέργειες είναι χειρότερες από την ασθένεια. Ντουρρρρρρρ. Ας ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ.
https://www.atsdr.cdc.gov/consultations/deet/health-effects.html
https://www.naturalnews.com/001586_DEET_toxic_chemicals.html
Συμφωνώ ότι το φυσικό δεν είναι ίσον ασφαλές. Περιήγηση στα σχόλια του amazon.com για ορισμένα φυσικά απωθητικά προϊόντα, είδα πολλά παράπονα για δερματικό εξάνθημα, προσέλκυση μελισσών/σφήκων…
Πραγματικά δεν ξέρω αν αυτά τα προϊόντα πρέπει να υποβληθούν σε δοκιμές πριν πουληθούν. Ακόμη και οι χημικοί μπορεί να μην γνωρίζουν αν είναι πραγματικά ασφαλείς, για να μην πούμε εμείς οι τακτικοί καταναλωτές.
Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το deet είναι τοξικό, αλλά έχουν γίνει περισσότερες έρευνες για αυτό. Αλλά ποιος θα ξόδευε τα χρήματα για να μάθει εάν αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ασφαλή;
Μην ξεχνάτε ότι η ακονιτίνη καθώς και η ρικίνη είναι και τα δύο φυσικά, αλλά τοξικά.
Συμφωνώ, δεν με καθοδήγησαν. να πιστέψω ότι έπρεπε να φορέσω τα συστατικά κατευθείαν.
Ο συγγραφέας χάνει την ουσία. Φυσικό απορροφάται στο δέρμα; Το DEET δεν απορροφάται επίσης στο δέρμα; Εδώ είναι ένας γενικός κανόνας, αποφύγετε οποιοδήποτε προϊόν που απαιτείται από το FDA για να έχει MSDS. Η FDA δεν κάνει τις δοκιμές, οι χημικοί κατασκευαστές κάνουν τις δοκιμές - είναι σαν να αφήνουμε την αλεπού να μετρήσει τα κοτόπουλα.
Το DEET είναι μια γνωστή νευροτοξίνη. Το DEET αναστέλλει τη δραστηριότητα ενός ενζύμου του κεντρικού νευρικού συστήματος, της ακετυλοχολινεστεράσης, ΤΟΣΟ στα έντομα και στα θηλαστικά. Οι άνθρωποι είναι θηλαστικά. Η χρήση του DEET έχει εμπλακεί σε επιληπτικές κρίσεις μεταξύ παιδιών.
Το DEET βιοσυσσωρεύεται και τώρα έχει βρεθεί ότι βρίσκεται σε ορισμένα δημοτικά ύδατα.
Επειδή η EPA επιτρέπει την πώληση κάτι δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές. Οι χημικές ουσίες που κάποτε επιτρεπόταν να πωληθούν από την EPA αφαιρούνται συνεχώς από την πώληση λόγω ανησυχιών για την υγεία και την ασφάλεια.
Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το DEET, πρέπει να το ξεπλύνετε αμέσως το συντομότερο δυνατό – κάτι που δεν σας λένε τα μπουκάλια ψεκασμού. Και μην το χρησιμοποιείτε κάτω από τα ρούχα.
Το φυσικό εμπόδιο είναι το καλύτερο, μακριά παντελόνια, πουκάμισα με μακριά μανίκια. Γίνε φυσικά. Είναι αλήθεια ότι δεν είναι όλα τα φυσικά ασφαλή. Το αρσενικό είναι φυσικό, αλλά όχι ασφαλές. Αγοράστε προϊόντα ΧΩΡΙΣ τα Pyrethrins. «Τα απωθητικά Permethrin ΠΟΤΕ δεν πρέπει να εφαρμόζονται στο δέρμα. πρέπει να χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ σε ρούχα…. Η περμεθρίνη είναι φυτοφάρμακο και η έκθεση θα πρέπει να ελαχιστοποιείται». Υποθέτω ότι τα αντικείμενα που περιέχουν περμεθρίνη πρέπει να έχουν MSDS – μπορείτε να τα βρείτε στο διαδίκτυο.https://www.idph.state.il.us/envhealth/deetfacts.htm
Ακριβώς επειδή το λάδι κανέλας δεν έχει χαρακτηριστεί από μια μητρική εταιρεία 500 περιουσιακών στοιχείων δεν σημαίνει ότι είναι ανασφαλές… Αυτός ο τύπος πίνει ξεκάθαρα το DEET Kool-aid
Εμπειρικός κανόνας, "αν μπορείτε να φάτε το συστατικό και να το αγοράσετε από το τοπικό κατάστημα λαχανικών, είναι πιθανώς ασφαλές" Σίγουρα πιο ασφαλές από το προϊόν που έπρεπε πρώτα να δοκιμαστεί σε ζώα λόγω των πιθανών κινδύνων.
Κυβέρνηση φορείς σε όλες τις περισσότερες χώρες χρηματοδοτούνται από τις Mega Companies, πόσες φορές έχουν κάνει "λάθος" στο παρελθόν.
Βούτυρο έναντι μαργαρίνης ως ένα τέλειο παράδειγμα.
Παρακολουθήσατε ποτέ μια διαφήμιση φαρμακευτικών φαρμάκων;
/> για παράδειγμα «Το Μπλαμπλά είναι υπέροχο για τους πόνους των αρθρώσεων ή οτιδήποτε άλλο! Γνωστές παρενέργειες είναι ο καρκίνος, οι όγκοι του εγκεφάλου, η ηπατική ανεπάρκεια, η νεφρική ανεπάρκεια, η λεμφική ανεπάρκεια, η ψηλάφηση της καρδιάς, οι καρδιακές προσβολές, τα εγκεφαλικά επεισόδια και συνεχόμενα και συνεχόμενα…». Αλλά γεια, τουλάχιστον το δάχτυλό σας δεν πονάει τόσο πολύ!
Θα πάω στην Ονδούρα για ένα ταξίδι αποστολής και ψάχνω για έναν συνδυασμό αιθέριων ελαίων που μπορώ να φορέσω μετά το νυχτερινό ντους που θα κρατήσει μακριά τα κουνούπια και τις αράχνες τη νύχτα. Η λεβάντα και το λεμόνι ακούγονται καλά; Θα φοράω το DEET κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είμαι για όλα με μέτρο. Θα δηλώνω σε ένα μοτέλ, αλλά δεν θέλω να έχω ανατριχιαστικές κρίσεις και ούτως ή άλλως φοράω συχνά λεβάντα.
ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι απόλυτα ασφαλές για όλους. Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να φάνε γαρίδες χωρίς πρόβλημα, όχι εγώ, δυστυχώς… αλλεργίες. Πάρα πολύ από οτιδήποτε, ακόμα και το ΝΕΡΟ, μπορεί να είναι επικίνδυνο.
Τούτου λεχθέντος, εάν οι άνθρωποι απλώς ενημερωθούν, διαβάσουν τις ετικέτες, ξέρουν τι αγοράζουν και συγκρίνουν τους κινδύνους, σε πολλές περιπτώσεις τα φυτικά προϊόντα μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή. Δεν είναι πάντα. Υπάρχει σίγουρα ένα μέρος για DEET. Αλλά προσωπικά, φτιάχνω το δικό μου απωθητικό με βάση το neem. Με αυτό, δεν με δαγκώνουν και συνήθως με τρώνε ζωντανό.
Η τυχαία κατάποση του DEET θα πρέπει επίσης να θεωρείται επικίνδυνη, υποψιάζομαι!
Είναι όλα σχετικά. Μιλώντας τυπικά, οι άνθρωποι που αναζητούν φυσικές θεραπείες είναι εκείνοι που θέλουν φυσικές θεραπείες. Προσωπικά θα προτιμούσα να πίνω αρσενικό παρά να βάλω DEET στο σώμα μου… Αυτός είμαι μόνο εγώ. Το DEET δεν λειτουργεί για μένα και με έφαγαν ζωντανό στις ζούγκλες του Μπελίζ. Ο σύζυγός μου κάνει ανακούφιση από καταστροφές, ταξιδεύοντας σε περιοχές όπου το νερό παραμένει στάσιμο. Παίρνει DEET. Σοφός άνθρωπος. Παίρνει και το σπιτικό μου εντομοαπωθητικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχουν τόσες πολλές φατρίες με τον Big Brother να στρέφεται τόσο έντονα στους ανθρώπους που δεν θέλουν τις συμβουλές τους. Πραγματικά, όλοι είχαμε μυαλό πριν εμφανιστεί η FDA, και πολλοί πολλοί άνθρωποι επιστρέφουν σε αυτό που μας δίδαξε η γιαγιά ούτως ή άλλως. Άλλοι από εμάς (όπως εγώ) αν και γεννηθήκαμε στις ΗΠΑ, ζήσαμε αρκετά από τα χρόνια της μόρφωσής μας σε άλλες χώρες και μάθαμε πολλά πράγματα εκεί. Επέζησαν και πιθανότατα τα πήγαν καλύτερα από ό,τι εμείς υγιεινά χωρίς τον FDA και όλους τους κανονισμούς και χρησιμοποιώντας «σπιτικές» βιολογικές θεραπείες. Μάλιστα σε πολλές χώρες ό,τι εγκρίνει ο FDA μας το απαγορεύουν. Τροφή για σκέψη.